Uniq One - Ny allt i ett produkt

Uniq One All in One Hair Treatment är en ny produkt som ska vara som namnet tyder: en allt i ett produkt! Enligt produktbeskrivningen ska den lova allt nedan:

  • Återuppbygger torrt och skadat hår.
  • Tillför glans och eliminerar frissighet.
  • Skyddar vid värmestyling.
  • Gör håret silkeslent och ger jämnhet.
  • Färgbevarande med UVA/UVB-skydd.
  • Lättare att styla och slätar ut.
  • Gör håret medgörligt.
  • Ger en hållbar frisyr.
  • Förebygger kluvna toppar.
  • Ger naturlig fyllighet.

  • Spännande tycker jag! Är du sugen på att prova?
    Finns att köpa hos eleven.se för 149kr

     



    #1 - - Carina (TotalBeauty):

    Låter som en bra produkt :) Ska du testa den?



    Gick in på din blogg nu för att jag undrade vart du hade tagit vägen...



    Vad förvånad jag blev av att se att du har ju bloggat, men jag har inte sett det i min Bloglovin-lista. Får läsa ikapp imorgon :) och försöka se till att dina inlägg kommer fram i Bloglovin-listan.

    #2 - - Omygloss:

    Hm, det var underligt. Men jag har inte bloggat speciellt mycket det senaste, pga att min dator fortfarande är sönder. Processen med att få en ny verkar ta en evig tid! Men Mikael kommer hem imorgon, då kan jag använda hans :)

    #3 - - HelenE:

    Fick testa den där sist jag var hos frissan. Tyckte den inte hjälpte alls på mitt baby-mjuka hår. Produkten tyngde snarare ner och mitt hår såg smutsigt ut mycket snabbare. Dessutom luktade den mycket starkt, ungefär som en "kärring-parfym" (om du förstår vad jag menar). Jag kör hellre på "John Frieda Luxurious Volume Thickening Blow Dry Lotion". Fluffigt och glansigt hår blir mitt resultat då! :)