December Favoriter

Så var det dags för årets sista månadens favoriter. Kommer även inom de närmsta dagarna lägga upp skönhetsfavoriter för 2011!



Jemma Kidd Blushwear Creme Cheek Colour - Pomegranate
Det här är helt klart en avn världens vackraste rouge. Superenkelt att applicera och ger ett naturligt vackert resultat. För att läsa hela min recension på produkten, tryck på länken ovan.
Pris: £10.40 hos feelunique under rean (ordinarie pris £13)

Kallpressad Mandelolja
Den senaste månaden har jag börjat med mer naturlig hudvård. På kvällarna har jag smort in mig med mandelolja, och det har min hud verkligen tyckt om. Det lugnar och återfuktar rejält. Jag brukar vara ordentligt torr under vinterhalvåret men har inte märkt av det alls nu.
Pris: 69 kr / 100ml hos bodystore.se

Dermanord AHA & Jojoba Scrub
Den här ska väl huvudsakligen användas till ansiktet. Men eftersom jag hittat en skrubb jag tycker mycket bättre om till det syftet har jag börjat använda den som skrubb till händerna. Och den är fantastisk!
Pris: 165kr / 100ml
#1 - - Sofie - EKOsmetika:

Va roligt att du börjat med naturlig hudvård! :D

Använder också mandelolja och det är ju kanon.