1Beauty3a - ögonskuggspaletter

Äntligen är det dags för en ny beauty3a! Tryck här för att läsa LipGloss Bitch. Denna gång ska det listas 3 ögonskuggspaletter som älskats lite extra mycket i vinter. Häng gärna med på din egen blogg eller kommentera detta inlägg.

1. Coastal Scents 88 Metal Mania Palette
Den här är grym. Det finns 88 vackra färger att välja på som har riktigt bra pigmentering. Lite jobbig att släpa med sig däremot och man ska bort. Det bästa? Finns att köpa för bara $24.95



2. Too Faced Natural Eye Palette
Jag har inte den här paletten, men jag använder helt enkelt inte tillräckligt många paletter för att kunna lista 3 stycken utan tar även med mina "Vill-ha".
Jag har i vinter använt mycket neutrala skuggor och den här hade varit helt perfekt för mig!



3. Sleek Storm Palette
Det här märket blev nytt för mig i höstas. Ett budgetmärke som enligt proffsen pixiwoo ska vara riktigt bra. De har dessutom snygga förpackningar för att vara budget. I denna palett finns både neutrala färger och skuggor för en partysotning. Jag har alltså inte provat den själv! Den här skönheten får du för £8.50

#1 - - Honi:

Sleek paletterna har jag varit supernyfiken på på det sista! Får se om jag kan hitta någon i england.

#2 - - Anja:

Svar:

Vad kul, tack! :)