Sminkshopping med Linnea

Jag och Linnea var och shoppingdejtade som vi brukar göra när det händer något speciellt i skönhetsaffärer (speciellt Åhléns, gärna MAC-avdelningen). Idag var vi speciellt inriktade på läppstift och läppglans eftersom det är 20% rabatt på Åhléns.

Jag provade en foundation från Clarins som jag tänkte önska mig i födelsedagspresent. Så om ni tänker på att min hud är extra fin idag är det pga Extra Firming Foundation i "05 Nude" (finns att köpa mycket billigare på feelunique också). Dessutom köpte jag ett läppglans därifrån som är helt underbart mjukt och ger en vackert naturligt rosa färg: Clarins Instant Light Natural Lip Perfector i "01 Rose Shimmer". Jag fick även med mig en ögonbrynspenna från Clinique som jag äälskar: Superfine Liner for Brows i "02 Soft Brown". Den ger en perfekt färg och är superenkel att måla med.

Eftersom Linnea köpte en grej från Clinique också fick vi Clinique Bonus, men det skriver jag mer om någon annan dag. Linnea köpte dessutom ett otroligt fint läppstift från YSL. "Nr 11" som är ljusrosa och som hon lovade mig att få visa här på bloggen någon dag. Åh så fin förpackning!





Så nöjd med brynen! Ses imorgon, nu ska jag ta hand om min pojkvän som är sjuk.