Juli Favoriter


Clarins Instant Light Natural Lip Perfector - Rose Shimmer
Det här läppglanset har varit med bland mina favoriter förut. Jag måste ta med den igen! I juli månad har jag använt den här varje dag, vardags som fest. Den ger helt perfekt finish och världens vackraste naturliga rosa färg. Luktar vaniljbullar! Älska!
Finns att köpa hos feelunique för £13.50


Tigi Bed Head Brunette Goddess Shine Spray
Ger riktig vacker glans till håret utan att se fet ut. Luktar somrigt. Toppenprodukt helt enkelt!
Finns hos lyko.se för 187kr

Garnier Roll-On Concealer - Fair
Jag hade inga höga förväntningar när jag köpte den här produkten. Den är faktiskt superbra! Färgen passar mig väldigt bra nu på sommaren. Ska även fungera som en ögonkräm.
Jag köpte min till ett bra pris i Ullared, men den finns för runt 100lappen i de flesta matbutiker och andra skönhetsbutiker.

MAC Mineralized Eyeshadow - Golden Gaze (LE)
Den här skuggan är helt ljuvlig! Går att använda torr eller med en fuktad pensel för ett metalliskt resultat.
Finns att köpa för 190kr där MAC säljs, men detta är en limited edition-produkt vilket innebär att den kan vara slutsåld nu.