1Beauty3a - sommarälsk

Äntligen kör LipGloss Bitch 1Beauty3a, har verkligen längtat! Denna gången är temat sommarälsk!

1. Isadora Jelly Kiss Lipstick - Coral Punch
Jag ääälskar det här läppstiftet. Ger mig glans, men är inte kladdigt (=pussvänligt) och har den perfekta sommarfärgen! Med bara detta är jag redo för vad som helst känns det som.


2. Guld!
Jag älskar guld på sommaren, överallt! Guldsandaler, smycken, ögonskuggor, highlighter, guldoljor. Give me more!
Min nyfunna guldfavorit är såklart mitt nagellack Wawawoom från H&M




Tan pigment (MAC)

3. Ögonbrynsskugga
Kanske känns märkligt att det är en sommarfavorit med ögonbrynsskugga. Men ska jag iväg någonstans och inte orkar/hinner sminka mig så använder jag ändå alltid ögonbrynsskugga. Det gör så stor skillnad fastän man inte ser misnkad ut över huvud taget. Så det kan vara något att tänka på!

Jag använder Charcoal Brown från MAC.