Foundationborste som överraskar

Jag har under många år nästan bara använt mineralfoundation i puderform. För några veckor sen köpte jag en flytande founation från Clinique. Var inte så jätteförtjust i resultatet under den första veckan då jag använde mig av en "klassisk" foundationborste vid applicering.

Efter att ha sett Real Techniques Buffing Brush till flytande foundation i en Pixiwoo-video på YouTube bestämde jag mig för att prova det istället. Resultatet blev fantastiskt! Det här är ju världens bästa foundationborste!

Finns att köpa hos love-makeup.co.uk (tyvärr inte tillgänglig just nu), där den ingår i deras Core Set för £20.99.



#1 - - Carina (TotalBeauty):

Har hört att den ska vara fantastisk :) Skulle ha köpt den när jag var i USA sist, men den var slutsåld :(

#2 - - Helena:

Använder den också till min superbalanced! Såklart fick jag också inspo från pixiwoo :) Helt klart min favoritborste från real techniques.