Dag 7. Vilket är ditt favoritmärke på makeup? Var köper du din makeup?



Skulle jag bara säga ett märke blir det helt klart MAC. Men jag har många favoriter och klart ska ni få veta fler än en. Ett märke som aldrig gjort mig besviken är Estée Lauder, de har speciellt riktigt bra läppstift och mascaror. En ganska nyfunnen favorit är Clarins. Även de har toppenmascaror, riktigt bra basprodukter och mycket annat vackert!

Jag köper väldigt mycket smink på nätet. Ni som följer bloggen vet säkert att Feelunique är en hemsida som är väldigt använd av mig. Den har liksom allt! Köper jag smink i stan är det helt klart Åhléns som är favoriten. Jag säger samma sak här: de har liksom allt. Både lyx och budget. (Dessutom är det enda stället i Göteborg som har MAC).

#1 - - Cyt:

Jag har bara en foundation från Mac och den är jag inte nöjd med till 100%, men deras skuggor och rouge ser så fina ut!

#2 - - Awesome Chemistry:

Ah, MAC asså. Så jäkla fint.