Recension: Kevin Murphy Hydrate Me Wash

Med en gång jag började använda det här shampot snodde det förstaplatsen bland mina favoritshampon. Det löddrar otroligt bra, luktar fantastiskt, gör mitt hår supermjukt och har gjort det friskare i längden. Dessutom innehåller det inga dumma ingredienser. Alla (nästan) Kevin Murphys förpackningar är fyrkantiga, någon som tänkt på varför? Min frisör informerade mig om att det är för att de ska ta så lite plats som möjligt när de förpackas. Miljövänligt där med alltså! Det finns inte så mycket mer jag behöver säga faktiskt.
 
Pris: £14 hos feelunique. Det här shampot vill jag "varna" för är väldigt dyrt i Sverige. Så att beställa via feelunique eller lookfantastic lönar sig verkligen!
Betyg: 5/5
 


#1 - - Anonym:

Hur är det i jämförelse med Redken All Soft?

Svar: Jag gillar verkligen All Soft, men Kevin Murphys Hydrate Me är mycket bättre! Stort plus också för att det bara innehåller bra ingredienser, det gör inte All Soft
Omygloss