Tävling! Vinn shampo från Pantene Pro-V

Som jag skrev i mitt senaste inlägg har jag fått hem produkter från Pantene Pro-V att testa, och jag tänker även lotta ut ett av shampona till någon av er! En person vinner ett valfritt shampo från Pantene Pro-V (se bild nedan).
 
Tävlingsregler:
För att vara med och tävla ska du kommentera i detta inlägg om ditt bästa hårvårdstips, det kan vara en produkt, en teknik eller något annat. Glöm inte kommentera med din mail så att jag kan kontakta dig.
 
Endast ett bidrag per person är giltligt. Tävlingen avslutas Fredag 31 Augusti 18.00. Vinnaren dras slummässigt och ska höra av sig inom 3 dagar, annars dras en ny vinnare.
 
#1 - - Aila:

Hmm, det vattenbaserade glidmedlet Klick, håller samman lockarna, ger glans och även ger lite stadga. Bra va ;) ?

#2 - - Lindatess:

Mitt bästa hårvårdstips är att smeta in din favorit inpackning(min är aussies) och gå och lägg dig och sov med den. Bra att då sova med en duschmössa eller så använder man bara ett kuddfodral som man inte är allt för rädd om. Sedan sköljer du ur inpackningen på morgonen och ditt hår kommer kännas otroligt mjukt och friskt!

#3 - - Fia Petersson :

Mitt tips blir Lernberger Stafsings Beach Spray. Ger volym o "styrsel" till mitt tunna flygiga hår.

#4 - - Stephanie :

Mitt tips är joicos K pak serie , det har räddat mitt torra trista hår och gör det mjukt glansigt och följsamt :)