Nyårsmake med gloMinerals Metallic Smoky Eye Kit

Den här sminkningen går såklart att ha på alla festliga tiifällen (till och med bröllop tycker jag!) men jag kommer helt klart se ut såhär på nyår, eventuellt markera mer med den mörkare skuggan bara. Jag är så otroligt förtjust i min nya palett från gloMinerals. På lördag ska jag sminka mamma med den när hon ska på fest!
 
Ansikte:
- gloMinerals gloProtectice liquid foundation satin II - natural fair
- Dior Nude Concealer - 001 Ivory
- Rimmel Natural Bronzer - Sun Light
- MAC Blush - Dame
- Jane Iredale Moonlight
 
Ögon:
- Lumene Eyeshadow Primer
- gloMinerals Metallic Smoky Eye Kit
- MAC Eye Pencil - Coffee
- MAC Eye Kohl - Powersurge
- Clarins Wonder Perfect Mascara
- Too Faced Browney Brow Pencil - Blonde-y
- MAC E/s - Corquette (bryn)
- Billion Dollar Brows Brow Gel
 
Läppar:
- Isadora Jelly Kiss Lipstick - Ballerina
- MAC Lipstick - Chatterbox