Swatches: Clarins Instant Light Blush - Vitamin Pink

Instant Light Blush är ett flytande rouge som ingår i Clarins vårkollektion Colour Breeze. Jag har det senaste varit kär i krämrouge, och blev riktigt nyfiken över att prova ett flytande rouge. Jag hade sån tur att få det här underbara rouget i födelsedagspresent av min grymma faster Anna! Tack Annapanna!

Instant Light Blush ska ge dig ett naturligt glow och det gör det verkligen. Jag upplever att huden ser friskare ut och rouget tillför en härlig lyster. Det är absolut inte skimrigt utan ger ett väldigt naturligt resultat. För att få en mer intensiv färg måste man låta rouget "torka" några sekunder innan man blendar ut det.

Vitamin pink är ett kallt rosa rouge påminner i färgen om mitt favoritläppglans (som också är från Instant Light-serien) Natural Lip Perfector i färgen Rose Shimmer. Kombinationen av rouget och läppglanset är fantastiskt! Färgen ger som sagt en otroligt frisk och fräsch känsla. Kan rekommenderas!

Finns att köpa hos feelunique för £17.10 (inkl. frakt)




Rouget har en skumgummiapplikator som bara är till för att plocka upp produkt från förpackningen








Instant Light Blush - Vitamin Pink, Instant Light Natural Lip Perfector - Rose Shimmer