Recension: Lush You Snap The Whip Body Butter

Body Butter känns som helt fel ord för den här produkten, den är ju en body scrub! You Snap The Whip doftar svarta vinbär (lite viol skulle jag också säga..) och innehåller små scrubkorn som exfolierar bort död hud. Den innehåller även macadamia nut - oil som ska återfukta huden.

Jag tycker det här är en superhärlig body scrub. Det blir lite mer jobb än med en "lös" body scrub eftersom man måste skära av en bit varje gång man vill använda den. Den smälter enklare än Buffy (deras populäraste body butter) och löddrar bättre. Alla oljor som den här innehåller gör att du inte behöver smörja in dig efter duschen. Kan rekommenderass för er som vill unna er något extra (för jag skulle inte säga att den är dryg)!

Om man löddrar upp den lite i händerna först och scrubbar med det man får på händerna blir det en ganska mild exfoliering. Jag brukar smörja från kakan direkt för att få lite mer riv!

Pris: 89kr/95g
Betyg: 4/5

#1 - - Awesome Chemistry:

Ääääälskar den här! Luktar som riktiga svarta vinbär tycker jag :)