Glossybox Mars

Idag har jag fått hem min allra första glossybox - Marsversionen!

Glossyboxen för mars har temat "Back to Nature" där produkterna som medföljt har fått inspiration av naturen.







Det är så otroligt härligt väder på min balkong idag, så jag fotade allting där ute. Känsla av sommar?! Ja!

Produkterna som följde med var:
1. Disp Style Cream (full size) (178kr/125ml)
Naturlig stylingkräm producerad i Sverie, anpassad för nordeuropeiska hårkvaliteter. Ger form och glans, tämjer flygiga hår och ger värmeskydd. Parabenfri.

2. L'Oréal Paris Color Riche Le Vernis (full size) (59kr/5ml)
Nagellack med inbyggt topplack för maximal glans. Finns i 48 härliga färger och har en speciell fundad borste som gör att ett penseldrag räcker.

3. Oriflame Ecobeauty Smoothing Eye Cream (full size) (210kr/15ml)
Naturlig ögoncreme som reducerar påsighet och mörka ringar. Innehåller fairtrade-sheasmör, Fairtrade kokosolja, Svenska lingon och havtornsolja.

4. Mádara Ecocosmetics Toning Shower Soap (99kr/200ml)
Stimulerar huden ämnesomsättning och elasticitet samt gör att huden bibehåller sin fasthet. Innehåller algextrakt, Havton, Hästkastanj och åkerfräken.

5. Mádara Ecocosmetics Moisturizing Lotion (149kr/150ml)
Fukgivande och uppfriskande kroppslotion. Tillför fukt och näring i form av naturliga växtvitaminer, mineraler, bioflavonider och andra biologiskt aktiva ämnen.


Disp Style Cream


L'Oreal Paris Color Riche Le Vernis 104 Beige Countness


Oriflame EcoBeauty Smoothing Eye Cream


Mádara Ecocosmetics Toning Shower Soap


Mádara Ecocosmetics Moisturizing Lotion

Det som gjorde mig lite besviken med den här boxen var att det enda smink-aktiga den innehöll var ett lite halvtråkigt nagellack. I de tidigare boxarna har det funnits produkter som varigt betydligt "roligare". Återkommer med recensioner så snart jag kan. Vilken produkt vill ni att jag testar först?
#1 - - karin:

Åh vi fick precis samma innehåll! Fast mitt nagellack var grönt, himla dumt då jag nästan bara använder ljusrosa/neutralt lack :)