Lyster med Jemma Kidd

Jag är lite smått olycklig över att Jemma Kidd slutats sälja. Pro Skin Rescue Bio-Complex Veil som är det enda jag har i ansiktet här för att jämna ut (förutom concealer) är så otroligt bra. Den ger en underbar lyster och en fräsch färg. Jag är också lite smått olycklig över min acneärr på kinden som aldrig vill försvinna. Men jag tycker inte alltid det behöver vara så perfekt täckt. Det blir fint ändå!
 
 
 
Ansikte:
- L'Oreal Lumi Magique - Light
- Jemma Kidd Pro Skin Rescue Bio-Complex Veil - NY
- Manasi Lyster Cream Bronzer
- Idun Rouge - Hallon
 
Ögon:
- UDPP
- Meow Cosmetics E/s - Prophecy
- MAC E/s - Embark
- Clinique High Impact Curling Mascara
- Too Faced Brownie Brow Pencil - Blonde-y
- Billion Dollar Brows Brow Gel
 
Läppar:
- Sleek Pout Polish - Powder Pink