Happy Holidays

Hoppas att ni alla haft en underbar jul! Jag har haft en helt underbar jul med min släkt och fått massa fina julklappar! Jag vet att jag varit extremt dålig på att uppdatera det senaste, men jag hoppas att nästa år blir bättre på alla sätt och vis och ska verkligen försöka bli bättre på att uppdatera oftare.
 
I höst har jag kört på Less is more och det gjorde jag även på julafton. Produkterna som jag använde i den här sminkningen är helt klart mina favoriter just nu. Eyelinern från bobbi brown sitter som berget, foundationen likaså. Dessutom går det riktigt fort. Det enda som bytts ut sen jag var på acadermiamässan för en månad sen är läppstiftet.
 
 
 
 
Ansikte:
- Bobbi Brown Corrector - Extra Light Bisque
- Bobbi Brown Concealer - Warm Ivory
- Cailyn Pressed Mineral Foundation - Suede
- Purcosmetic Contour Kit
- Glominerals Blush - Bellini
- Glossybox Blush - Rosewood
 
Ögon:
- UDPP
- Meow Cosmetics Eyeshadow - Prophecy
- Bobbi Brown Gel Eyeliner - Black Inc
- L'Oreal Manga Mega Volume Mascara
- Isadora Eyebrow Pencil Waterproof - Light Brown
- H&M Eyebrow Fix
 
Läppar:
- Jane Iredale PureMoist Lipstick - Hannah