Royal Blue

Igår var jag och firade min och min fasters födelsedag med släkten. Jag hade (och har fortfarande) influensa, därav de trötta ögonen. Jag bestämde mig iaf för att prova min nya knallblå mascara från Isadora. Coolt? Själv kan jag inte riktigt bestämma mig.
 
Ansikte:
- GloMinerals Pressed Base - Natural Light
- Helena Rubinstein Magic Concealer - 01 Light
- GloMinerals Blush - Bellini
 
Ögon:
- Isadora Build-Up Extra Volume Mascara - Royal Blue
- MAC Eye Kohl - Powersurge
- MAC E/s - Corquette (bryn)
- Billion Dollar Brows Brow Gel
 
Läppar:
- Yves Rocher Luminelle Lipstick - Rose Sorbet
 
 
#1 - - Johanna (Jolimas sminkblogg):

Jag gillar't! Fransarna och läpparna var riktigt snygga ihop.

Svar: Tack!
Omygloss

#2 - - Beautybylinda :

Jag tycker det är snyggt :) själv hade jag nog bara vågat på de undre fransarna dock :)

Svar: Ja, det måste jag testa någon gång!
Omygloss

#3 - - Caroline:

Skitsnyggt med blå mascara, gillar verkligen att man kan skippa ögonskugga eller ha något neutralt bara!

Svar: Ja det är toppen!
Omygloss

#4 - - Lotta:

Jättefint! Tycker dina ögon lyser gröna! Grattis i efterskott, förresten, och krya på dig!

Svar: Ja det är häftigt med accentfärger, har gärna provat en lila mascara som har lika mycket pigment som denna. Tack, tack och tack!
Omygloss

#5 - - Sandra (Fråga frisören):

Snyggt! Jag älskar blå mascara! Känns så sommrigt :)

Svar: Det gör det verkligen!
Omygloss

#6 - - Sofie (Makeupway):

Me like!! enklaste och snabbaste sättet att göra något "extra". Tycker det är supersnyggt, trots att man för bara några år sedan fasade för att man skulle få med sig fel färg hem när man köpte ny mascara. Då var det verkligen bara svart som gällde ;)

Svar: Precis! Kul att du nämnde det, jag tyckte det var riktigt kul när kassörskan frågade mig "Ska du ha en blå?"
Omygloss