Glossybox Maj - Magical Beauty

Månadens glossybox har skönhet som magi som inspiration, med en härlig blandning av hudvård och hårvård. Dessutom innehöll varje box ett fullsize nagellack i sommarens snyggaste (enligt glossybox iaf, men jag är nog benägen att hålla med) accentfärg turkos.
 
Jag måste säga att jag är riktigt nöjd med månadens box. Den här gången var varje produkt i mitt tycke. Det ska speciellt bli spännande att prova Wen Cleansing Conditioner, som jag sett på reklam så jäkla många gånger. Jag älskar verkligen Tv-shop, troligen lite för mycket.
 
För er som inte vet vad Glossybox är så är det en tjänst där man får hem 5 produkter varje månad för 139kr/mån. Ingen bindningstid! Finns att beställa här.
 
Produkterna som var i min box var:
1. Wen Sweet almond mint cleansing conditioner (299kr/480ml)
Revolutionerande nytt hårvårdssystem som ersätter schampo, balsam, inpackning och styling - allt i ett! Med Wen rengör du ditt hår utan att avlägsna dess naturliga oljor, styrka eller gland.
 
2. Dr Bronner's Magic Soaps Organic Citrus Castile Liquid Soap (99kr/236ml)
150 år av tvåltillverkning står bakom en av marknadens finaste ekologiska & Fair Trade-märkta tvålar för kropp och ansikte! Med kokosnöts-, oliv-, jojoba- och hampaolja samt essentiella oljor.
 
3. Akademikliniken "The plastic surgery brand" Pure Antioxidant Crème (795kr/50ml)
Intensivt fuktgivande creme med hög halt av vitaminer och proteiner som hjälper till att förebygga förtida hudåldrande. Bidrar till att jämna ut fina torrhetslinjer och förbättra spänst och lyster.
 
4. Color Club Age Of Aquarious Nailpolish (69kr/15ml)
Sedan 1979 har populära, amerikanska Color Club lyckats pricka in de trendigaste färgerna och skapa ett direkt "ha-begär" - här får den den perfekta sommarnyansen. Välkommen in i klubben!
 
5. Hawaiian Tropic Silk Hydration Sun Lotion spf15 (109kr/180ml)
Filter mot UVA och UVB samt de mer djuogående infraröda strålarna. Innehåller även vårande botaniskt extrakt. Hawaiian Tropic är synonymt med äkta sommarkänslor och en favorit i repris.
 
Wen Sweet almond mint cleansing conditioner
 
Dr Bronner's Magic Soaps Organic Citrus Castile Liquid Soap
 
Akademikliniken "The plastic surgery brand" Pure Antioxidant Crème
 
Color Club Age Of Aquarious Nailpolish
 
Hawaiian Tropic Silk Hydration Sun Lotion spf15
#1 - - Josefin Z:

Jag gillade inte alls lacket men solskyddet drog jag på direkt!

Svar: Okej :)
Omygloss

#2 - - Julia:

Väldans snyggt nagellack! Vore kul att se hur det ser ut på sen :D Älskar blåa nagellack :)

Svar: Då ska du få se det snart!
Omygloss