St Tropez Wash Off Instant Glow Body Lotion

Wash Off Instant Glow Body Lotion ger verkligen ett instant glow och har varit räddaren i nöden för mig många gånger den senaste månaden. När man fortfarande har kvar de där vinterbleka benen men ändå vill ha på sig något kortare än en maxiklänning är den här helt perfekt. Den fungerar nämligen som en snabb brun-utan-sol som sedan tvättas bort. Om man lyckats få lite färg älskar jag ändå att använda den här för att boosta lite extra.
 
Precis som med brun-utan-sol behöver man vara snabb och noggrann när man applicerar den. Den sätter sig nämligen väldigt fort, och sen sitter den där hela kvällen. Jag gillar därför att applicera den med en BUS-vante, för annars kan händerna färgas lite och då får man skrubba bra för att få bort den. Jag älskar verkligen den gyllenbruna färgen den ger, en riktig victoria secret-glow. En liten varning bara för att blanda den här med något annat. En gång när jag ville boosta ordentligt skulle jag smörja in mig med nuxe torrolja ovanpå den här, och då liksom smulades den sönder på något märkligt vis. Men den räcker gott för sig själv!
 
Pris: 198kr/105ml hos beauti.se
Betyg: 5/5
 
 
#1 - - Caroline @makeupedia.se:

Gillar starkt ST Tropez produkter, har en wash off i mousse och sätter sig också snabbt på händerna om man inte är snabb!

Svar: Har bara testat den här, men har länge varit sugen på att testa deras andra BUS-produkter.
Omygloss

#2 - - Caroline @makeupedia.se:

Ja de andra Gradual Tan är också storfavoriter, rekommenderas! Smidiga om man är blek iaf!

Svar: Ska lägga det på minnet :)
Omygloss