Love Forever!

 Igår var jag på reunion med gymnasieklassen och bar då den här makeupen. Jag älskar kombinationen med soft lila ögonskugga ihop med det chockrosa läppstiftet. Jag tror jag ska ha liknande makeup ikväll också.
 
Ansikte:
- L'Oreal Lumi Magique Concealer - Light
- Max Factor All Day Flawless 3-in-1 Foundation - Warm Almond
- Bareminerals All Over Face Colour - Warmth
- Elf Baked Blush - Pink Passion
- Purminerals Hot Rocks
- Jane Iredale Moonbeam
 
Ögon:
- UDPP
- Purminerals Eye Shadow Trio - Free Spirit
- MAC Summer Stashed Crushed Metallic Pigments (den lila)
- MAC E/s - Satin Taupe
- Daniel Sandler Velvet Waterproof Eyeliner - Velvet Brown
- MAC Eye Kohl - Powersurge
- Purminerals Big Blink Mascara
- Too Faced Brownie Brow Pencil - Blonde-y
- Billion Dollar Brows Brow Gel
 
Läppar:
- MAC Pro Longwear Lipstick - Love Forever!
 
 
 
 
För att ge håret glans har jag använt Brunette Goddess Shine Spray från Tigi Bed Head
#1 - - Ida:

Jätte fint! Och jösses vilket fint hår!

Svar: Tack och tack!
Omygloss

#2 - - Ninni:

Jättejättefint!

Svar: Tacktack!
Omygloss

#3 - - Evelina:

Fint! Du passar verkligen i din nya frisyr:) och fina läppar - färgen klädde dej!
Har du lockat håret med locktång? Sjukt fint!
Isåfall vilken? Är på jakt efter en bra, enkel och smidig locktång.
Kram

Svar: Tack, vad kul att höra! Håret är lockat med en ghd-plattång. Enkel och smidig är den, och det går att göra så mycket med en ghd till skillnad från en vanlig locktång så det kan jag rekommendera!Kram
Omygloss