Zoya Nail Laquer - Blu

Zoyas vårkollektion Lovely Spring innehåller flera superfina pasteller. Blu var det lacket som fångade mitt öga mest, men även det blekbanangula lacket Jacqueline föll mig mycket i smaken. Om ni vill se alla lack i kollektionen kan ni gå in här.
 
Blu är ett underbart ljusblått krämlack som kommer vara helt underbart till bruna händer. Lacket är enkelt att lacka med och sitter riktigt bra på naglarna. Färgen riktigt lyser, och jag älskar det! Vissa pasteller tycker jag har en tendens att bli lite dammiga och inte som man tänkt sig, den här blev precis som jag ville!
 
Finns att köpa hos Purecosmetic.se för 149kr. Just nu får man 25% rabatt om man anger koden "PÅSK" (gäller till 1/4). Jag brukar inte ge nagellack något betyg, men skulle jag det så skulle det här lacket absolut få 5!
 
#1 - - ida:

Ett super fint nagellack! behövs de under och överlack?

Svar: Visst är det! Jag har alltid över och underlack och har därför lite svårt att svara på den frågan men lacket satt riktigt bra iaf!
Omygloss