Glossybox April - Spring Clean Your Beauty

Månadens glossybox råkade jag få dubbelt upp av. Men det gjorde mig inget för jag tycker att det var en riktigt bra box den här månaden! Månadens tema är Spring Clean Your Beauty och ska hjälpa oss att uppdatera skönhetsrutinen inför våren. Många kan tycka att det är lite sent att ha det här temat i april, men det tycker inte jag för våren har ju varit så fruktansvärt sen i år.
 
TanCan som jag nu fick dubbelt upp av är en brun-utan-sol-spray som jag älskar sedan tidigare. Hårinpackningen från Maria Nila har jag hunnit testa en gång och den var grymt bra och luktade otroligt gott! Jag fick också dubbelt upp av en ny spot treatment från Vichy. Den ska bli kul att testa, för min hud har inte varit alls kul det senaste. Jag fick också ett färgglatt läppstift från Babor i görsnygg hylsa. Jag blev mindre exalterad över ännu två shower gels, och ansiktsmasker som jag fick känslan av egentligen är till för äldre hudtyper.
 
För er som inte vet vad Glossybox är så är det en tjänst där man får hem 5 produkter varje månad för 139kr/mån. Ingen bindningstid! Finns att beställa här.
 
 
 
Maria Nila Palett Colour Guard Masque Structure Repair
 
Tancan Bronze Self-Tanning Spray
 
Vichy Normaderm Hyaluspot
 
Être belle Collagen & Aloe Vera Hydro Mask
 
balanceMe super toning body wash
 
Babor Lip Colour - Fancy Pink
 
Babor Lip Colour - Fancy Pink