Mirrors

Förlåt om jag är tråkig med makeuperna nu för tiden, men jag är inne i en väldigt naturlig period just nu och har varit ett bra tag! Är det något speciellt ni vill se så säg bara till!
 
 
 
Ansikte:
- Maybelline Dream Lumi Touch Concealer - Nude
- Purminerals 4-in-1 Liquid Foundation - Blush Medium
- Idun Minerals Bronzer - Norrsken
- Idun Minerals Rouge - Hallon
- MAC CCB - Hush
 
Ögon:
- Purminerals Big Blink Mascara
- Isadora Eyebrow Pencil Waterproof - Light Brown
- Billion Dollar Brows Brow Gel
 
Läppar:
- MAC Plushglass - Big Kiss
#1 - - Ninni:

Läppglanset är så jädrans snyggt på dig! Perfekt till din nya hårfärg.

Svar: Åh tack! Det tror jag skulle passa dig också :) Ursnygg när man fått lite färg.
Omygloss

#2 - - Ida:

Jag själv föredrar det naturliga så jag älskar dina bilder nu! :D du är ju så vacker och din hy ser alldeles underbar ut! Vilken av purminerals och glominerals flytande foundation rekommenderar du till en känslig hy som lätt får finnar? :D ha en underbar dag!

Svar: Tack vad smickrad jag blir :)! Min hy är tyvärr inte alldeles underbar, men smink kan göra mycket! Glominerals alla gånger! Jag har ju själv känslig hy och får lätt finnar så där känner jag att jag kan rekommendera rätt. Ha en underbar dag du också!
Omygloss

#3 - - Evelina:

Jag gillar oxå oftast det naturliga.
Du är verkligen jätte fin!
Men något som vore kul om du typ kanske gjorde en lista på produkter som du inte kan leva utan i sommar? Det är alltid intressant! Samtidigt får man lite tips!
Kram

Svar: Tack snälla Evelina! Tack för tipset, det ska jag absolut göra! Kram
Omygloss

#4 - - Karin:

Vad fint! :) Vi på El Mika gillar också naturligt just nu... :)

Svar: Tack :) Ja vem gör inte det!
Omygloss