Sminkning med Purminerals Bare It All Kit

Nu har jag hunnit prova kitet Bare It All från Purminerals som gulliga Therese skickade till mig för ett tag sen och jag är så himla glad att jag fick möjlighet att testa det. Kitet innehåller:
 
Pure Black Precision Eyeliner - En flytande eyeliner som verkligen blir svart. Den är enkel att måla både tunna och tjocka linjer och sitter riktigt bra. Ny favorit i sminkväskan.
 
Au Natural Shea Butter Lipstick - Skön formula, men har inte använts så mycket då färgen är lite för brun för mina läppar. Väldigt inne med denna typen av färg dock om man diggar det.
 
Contour/Highlight Powder Duo - Helt klart det här kitets guldkorn. Helt jävla grym till att skapa skarpare kindben - med andra ord illusionen av ett smalare ansikte. Eftersom jag har ganska rund ansiktsform är det här något som jag använder varje dag och extra mycket vid fest. Jag använder den mörka sidan ihop med en snedställd rougeborste och highlightern ihop med en mindre highlighterborste från Real Techniques.
 
Mineral Blush in Peep Show - Ett brunrosa rouge som är fint och naturligt och passar riktigt bra på hösten.
 
 
 
 
#1 - - Lotta:

Jag tycker du är jättefin i det läppstiftet!

Svar: Tack du!
Omygloss

#2 - - Ninni:

Mycket fin och naturlig look. :-)

Svar: Tack Ninni!
Omygloss

#3 - - Mima:

Du har ett så fint hjärtformat ansikte :)

Svar: Tack vad otroligt glad jag blev för den här kommentaren :)
Omygloss