Snow White

I det här läppstiftet och med den goa bleka hösthuden känner jag mig lite som snövit. Varifrån kommer läppstiftet då undrar du. Kate Moss kollektion med matta läppstift svarar jag då. Färgen heter så snyggt som 107 och finns att köpa för £5.49 hos feelunique
 
 
 
 
 
Ansikte:
- Dior Nude Concealer - Ivory
- Maybelline Fit Me Stick - 115
- Jemma Kidd Blushwear Cream - Pomegranate
- Too Faced Chocolate Matte Bronzer
 
Ögon:
- MAC E/s - Coquette
- H&M Eyebrow Fix
 
Läppar:
- Rimmel Kate Lasting Finish Matte Lipstick - 107
#1 - - Andrea:

Herregud vad vacker du är! Lätt att jag ska köpa det läppstiftet :D

Svar: Tack vad glad jag blir! Det tycker jag allt. Vill du ha en bra läppenna till kan jag rekommendera Lasting Finish 1000 Kisses Lipliner Pencil i Black Tulip. Görsnygg och billig!
Omygloss