Favoritprodukter juli 2015

Det var längesen jag la upp mina favoritprodukter för månaden så jag tyckte det var dags!
 
Inte för att det blivit så många tillfällen för bara ben den här sommaren, men när det väl blivit det älskar jag att spraya dem med den här torroljan från Yves Rocher. Torra ben gör gärna att man ser lite blekare ut. Den här oljan torkar in direkt (duh, torrolja) och luktar dessutom gott. 
 
På tal om luktar gott. Doften sitter inte kvar länge tyvärr, men den är riiiiiktigt god. Den är limited edition så skynda er och köp om ni vill ha en.
 
Cirque Nail Polish - Panacea
Världens coolaste lack. Holografiskt så det bara skriker om det. Jag köpte min flaska på edypolish.se. Tyvärr är just detta lacket slutsålt, men vill ändå rekommendera webshopen för görsnygga lack. Kolla min instagram (@omygloss) för bilder på lacket. 
 
Minns inte riktigt hur många år jag haft den här nu, men det har varit en favoritprodukt varje sommar sen jag köpte den. Längre ner ser ni den in action. 
 
 
MAC Cream Colour Base - Hush på kindbenet.