CND lanserar neonlack

Det känns som märke efter märke släpper kollektioner med neonlack den här säsongen. Nu har även CND hoppat på tåget som släpper lack i deras shellac-serie som är en professionell salongslackning som ska hålla i upp till 21 dagar, men också i deras nya serie vinylux som är ett 7 dagars-lacksystem. Kollektionerna släpps i april och färgerna ser likadana ut i både vinylux och shellac-serierna.
 
Jag tycker alla färger i den här kollektionen ser helt fantastiska ut! Vad tycker ni?
 
 
Bicycle Yellow, Electric Orange, Sultry Sunset (ny), Lush Tropics (ny), Cerulean
Sea (ny) och Tango Passion (ny).
#1 - - Frankie:

Undrar om du provat bareminerals foundations? Funderar på ett sånt startkit de har, har problem med finnar ibland och röda kinder. Vill verkligen inte använda annat än mineral foundations.

Svar: Jag har testat dem men de har inte fallit mig i smaken. Eftersom de innehåller bismuth har jag känt att de kliat på min hud. Jag rekommenderar mycket mer cailyn, glominerals eller meow cosmetics
Omygloss