Skönhetsfavoriter 2013

Jag har sett många andra bloggare som skrivit att de inte orkar läsa igenom långa listor av favoriter och därför har de inte gjort några långa listor heller. Jag älskar långa listor med favoriter så här kommer den stora listan på favoriter från 2013. Jag återanvände i princip listan som jag hade förra året. Det finns länkar till recensioner och swatches de flesta produkter. Tryck på länkarna för att se närmare info om produkterna! Mina skönhetsfavoriter 2012 finns här.
 
Smink
- Concealer - Bpbbi Brown Corrector + Concealer
- Puder - Daniel Sandler Invisible Blotting Powder
- Highlighter (sommar) - MAC Cream Colour Base - Hush
- Ögonskuggspalett - GloMinerals Metallic Smoky Eye Kit
- Ögonprimer - Urban Decay Primer Potion
- Baslack - Essie Rigde Filling Base Coat
 
Vårdande
- Ansiktskräm (dag) - Origins GinZing Energy-Boosting Moisturiser
- Ansiktskräm (natt) - M Picaut Skin Perfect Moisturiser
- Ögonrengöring - Bioderma
- Deodorant - Garnier Mineral Deodorant
- Brun Utan Sol - That-so Sun Makeup Intense Tanning Mousse Dark
- Vårdande för läpparna - Locobase Repair
- Parfym (sommar) - L'Occitane Verbena Edt
- Parfym (vinter) - Alissa Ashley - Vanilla
 
 
M Picaut Precious Oil
 
 
Verktyg
- Foundation - Everyday Minerals Flat Top Brush
- Concealer - Real Techniques Detailing Brush
- Rouge - ELF Studio Blush Brush
- Ögonskugga blending Real Techniques Base Eyeshadow Brush
- Ögonskugga detalj - Real Techniques Accent Brush
- Ögonbryn - Yves Rocher Liner Brush
 
#1 - - Nina:

Jättekul att läsa. Älskar långa öistor och utförliga recensioner så fortsätt med det. Blir nyfiken på flera produkter du använder och ska kolla in dem närmare

Svar: Vad kul att höra! Säg till om du undrar om någon specifik produkt som inte står med bland recensionerna :)
Omygloss

#2 - - Lotta:

Jag gillar också listor med favoriter! Man får lite tips!

Svar: Kul att höra!
Omygloss