Inglotshopping

När jag var på Lanzarote hittade jag Inglot i en butik och blev alldeles till mig. Jag har hört så mycket positivt om detta märket och jag förstår verkligen varför. Kvalitén på ögonskuggorna kändes helt fantastisk t.ex och priset var riktigt bra. Ju fler ögonskuggor man köpte, desto bättre pris fick man dessutom.
 
Att köpa ögonskuggor funkar så att man köper etuit och sedan ingår så många ögonskuggor som får plats. Exempelvis kostade en ögonskugga 9€ medan två kostade 13.50€. Skuggorna sitter sedan fast med magnet. Här kommer lite bildspam på det jag köpte med mig hem!
 
 
 
 
Eye Shadow - 452, 402


Till min farmor köpte jag med den här fina (418)
 
Pure Pigment Eye Shadow - 85
 
Pure pigment Eye Shadow - 85, Full Metal Eyeliner - 529, Eye Shadow 452, 402
 
Pure pigment Eye Shadow - 85, Full Metal Eyeliner - 529, Eye Shadow 452, 402