10 tomma #22

 
1. Bed Head Masterpiese Massive Shine Hairspray. En hårspray som ger både stadga och glans och luktar helt fantastiskt gott. Lite äppelaktigt.
 
2. Stockholmsgruppen Maja Mayskär Bodysplash. En bodymist som luktar finfint. Helt otroligt bra att ha för att neutralisera dofter på toaletten.
 
3. Daniel Sandler Long Lasting Waterproof Eyeliner - Velvet Brown. En ögonpenna som sitter helt otroligt bra. Riktigt bra att använda för tight lining.
 
4. L'Occitane Lavender Hand Cream. Skön lite svalkande handkräm som doftar gott av lavendel. Går inte att mäta sig med shea handkrämen från samma märke när man har riktigt torra händer, men jag gillar den ändå.
 
5. Ren Neroli and Grapefruit Body Wash. Ingen favorit utan mer förbrukningsvara.
 
6. L'Occitane Verbena Edt. Jag har nämnt den flera gånger på bloggen förut. Helt ljuvlig citrusdoft. Nu har jag bara en pytteliten 10ml flaska kvar hemma. Snyft.
 
7. Alyssa Ashley Vanilla Edt. Beroendeframkallande vaniljparfym. Har fått många komplimanger om denna och är så himla glad att jag fick en ny flaska av farmor i julklapp som ännu inte är slut.
 
8. Garnier Mineral Deodorant. Min favvodeo. Många har dock haft väldigt problem med irritationer med denna så man bör nog vara försiktig.
 
9. Maria Åkerberg Hair & Body Shampoo. Väldigt bra shampo som ändå är snällt mot både hår och hårbotten.
 
10. Recipe for men Anti Dandruff Shampoo. Skönt och kylande, men en aning effektivt för mitt hår som redan är rätt torrt.