10 tomma #23

 
1. L'Occitane Shea Hand Cream. Bästa handkrämen. Behöver inte säga så mycket mer.
 
2. The Body Shop Deodorant. Riktigt kass deodorant. Den svider riktigt mycket men ändå är den ingen mästare på att hålla torrt för det. Tacka vet jag Garnier Minerals deo.
 
3. L'Oreal Miss Manga Mascara. En riktigt bra mascara som ger volym, längd och behåller böjen på fransarna.
 
4. M Picaut Precious Oil (test). Ett helt fantastiskt serum. Bästa jag testat faktiskt.
 
5. M Picaut Skin Perfect Moisturiser (test). Superskön ansiktkräm som återfuktar bra utan att kännas för fet. Perfekt speciellt på vintern då det är lite kallare ute.
 
6. M Picaut Nourishing Cleanser. Jätteskön rengöring som påminner om Olive Cleansing från Maria Åkerberg.
 
7. Sebastian Trilliance Shampoo.  Ett välfungerande schampo som jag tyckte var varken bu eller bä. 
 
8. Davines Detoxifying Scrub Shampoo. Pojkvännen älskar det men jag kan inte bestämma mig riktigt. Det luktar himla gott, men de små skrubbkulorna är svåra att skölja ur håret och dessutom håller sig inte håret rent speciellt länge.
 
9. L'Occitane Verbena Liquid Soap. Lätt världens bästa handtvål. Känns återfuktande och luktar helt ljuvligt.
 
10. Nubar Nail Polish Remover. Nagellacksborttagning med lite doft av gurka. Lite roligare än gripen och andra med trista förpackningar.