CND Modern Folklore collection

I veckan trillade CNDs nya vinylux-kollektion in, en riktigt härlig kollektion! Den är inspirerad av säsongens catwalktrender som bjuder på lyxiga, rika färger och material. Färgerna känns just väldigt lyxiga och juvellika. 
 
#128 Locket love, #172 Fine vermillion, #173 Rose brocade,
#174 Crimson sash, #175 Plum paisley, #176 Indigo frock
 
Jag gillar alla färgerna i den här kollektionen, men de jag tror jag kommer använda mest i höst är nog det guldiga lacket Locket love samt det vinröda Crimson sash. Vilken vill du att jag provar först?
 
#128 Locket love, #174 Crimson sash

Vinyluxlacken finns att köpa hos skönhets- och nagelsalonger för 135kr, och kan även köpas online på www.icgroup.se
#1 - - Sara:

En riktig härlig kollektion.. :D kommer aldrig att byta tillbaka till "vanliga nagellack".. men handlar dom på min favo sida .. :D

http://www.nailsbodybeauty.se/cnd/cnd-vinylux-nagellack

En nagellacks nörds himmelrike av nagellack *skrattar*

Svar: Oh, tack för tipset!
Omygloss