Räddaren i nöden!

Eight Hour Cream släng dig i väggen. This is the shit!

För några veckorsen verkade det som att mina läppar höll på att ömsa skinn, de var så extremt torra att de kändes som sårskorpor. Jag drog mig till apoteket och fick med mig en tub med 30g Locobase Repair. Den var extremt bra! Efter första strykningen kändes mina läppar mjuka, och efter några dagar med smörj morgon och kväll var de hela igen.

Underbart! Jag kunde äntligen använda läppstift igen. Såg att Total Beauty hade tipsat om den här produkten för ett tag sen, och jag håller verkligen med om att den kan tipsas om. För den har inte bara räddat mina läppar utan även mina brevbärarhänder!

För ynka 50-lappen får du 30g av den här. Den är otroligt dryg så den kommer ändå räcka länge.

#1 - - Carina:

Den är verkligen bra :)



Kul att mina tips kommer till användning :)

#2 - - Rebecca:

Trenchen är Zara ;)

#3 - - Ida:

Fin header :)

#4 - - evelina:

kan inget mer än att hålla med dig! denna är alltid med mig, överallt. superbra för min torra hy.