Recension: Batiste Dry Shampoo

Batiste torrshampo har fått massa bra recensioner och därför kände jag att det kunde vara kul att prova det. Jag tycker det är ett helt okej torrshampo, den gör sitt jobb. Men den sprayar väldigt hårt och är därför ganska svår att jobba med därför att jag lätt får en vit fläck i håret jag måste jobba ut. Jag är heller inget fan av doften, den luktar väldigt starkt av något jag inte kan beskriva.

Jag håller mig till mitt Styling Powder från Björn Axén! För att läsa min recension av den, gå in här.

Pris: 26.11kr /150ml hos asos, 49kr /50ml hos eleven
Betyg: 2/5

#1 - - Glitter Sisters:

Vi systrar älskar att Batiste har gjort torrschampo tillgängligt för oss bruttor med mörkt hår! Du kanske också ska testa det så slipper du de vita fläckarna som måste jobbas ut. /N

#2 - - Omygloss:

Enligt de som jobbade på åhléns hade jag inte heller tillräckligt mörkt hår för att använda den för brunetter så jag håller mig till björn axén :) men tack för tipset

#3 - - Caroline:

Detta är min favorit och jag sprayar alltid med 30cm mellanrum typ!

#4 - - Caroline:

Såg förresten att Björn Axens Style Styling Powder säljs för 97kr på Apoteket Hjärtat nu!