Clarins Wonder Perfect Mascara

Hello Perfect! Den här mascaran fick jag med på köpet då jag beställde prenumeration på Style by. Jag fick den alltså för flera månader sedan, men inte orkat ge den så mycket uppmärksamhet. När jag provade den första gången för någon vecka sen tittade jag stort och tänkte WOW. Den här mascaran är riktigt bra!

Som många andra mascaror utlovar den här längd, böj och volym. Den håller allt den lovar! Det är inte många mascaror som kan ge mig tjocka fransar utan att de böjs ner. Den här kan! Den ger verkligen extrem längd också. Formulan är ganska blöt, vilket gör att fransarna inte blir speciellt stela som många andra böjande mascaror kan bli. Dessutom är den ganska lätt att tvätta bort. Är verkligen förvånad på att den är bra på allt (även separation, glömde jag nämna)!

Har inte direkt något mer att säga om den här, kan varmt rekommenderas!

Betyg: 5/5
Pris: £17.10 hos feelunique, betydligt mer om du köper den i Sverige