How To Thursday: Midsommarlockar

Imorgon är det midsommar! Då vill åtminstone jag känna mig extra vacker, men ändå inte för space'ad. Jag har gjort en tutorial på naturliga lockar med mycket volym i som ordnas med en plattång. Jag verkar för tillfället ha slarvat bort min ghd så jag fick använda mig av en annan. En så smal som möjligt tycker jag är bäst då man vill använda den för att locka håret.

Använd gärna någon kräm i fuktigt hår för att få lockarna att hålla bättre. Spraya med hårspray, och glöm för guds skull inte värmeskyddet!

Hoppas ni gillar videon, och ha en underbar midsommar!

#1 - - Evelina:

Vad söt du är!

Riktigt bra tips oxå, visst var det din hund som skällde i bakgrunden :) haha.

Glad Midsommar!!

#2 - - Omygloss:

Tack! Jajamensan, där fick du träffa Malte! Glad midsommar på dig också

#3 - - Linda:

Jättesnyggt! har aldrig riktigt greppat det där med hur man ska dra plattången men NU funkade det! :D haha blev livrädd när jag hörde din hund skälla XD

Glad midsommar!!

#4 - - omygloss:

Kul att höra Linda! Ha en toppen midsommar och en grym hårdag;) kram!