Hudvårdsbabbel

De senaste åren har jag inte varit nöjd med min hud längre än 2 veckor, och det senaste året har jag inte varit nöjd med min hud längre än 1 vecka. Min dåliga hud är verkligen hormonberoende. Veckan innan mens har jag jättebra hud, sen blir den dålig igen..

Nu har min hud varit bra i en månad! Det är helt fantastiskt, och jag har aldrig varit så nöjd med min hud att jag känt mig riktigt bekväm att gå utan smink. Det har jag gjort nu! Jag är så himla glad och hoppas för guds skull att det fortstätter vara såhär. Två produkter som jag började med då min hud bättrades ordentligt bara måste vara orsaken till detta.


Jag har ätit Silicea Kisel-kapslar. Det kan låta som en bullshit med tabletter som ska ge starkare hår, naglar och hud. Men det här verkar vara något sorts mirakel. Men en månad känns egentligen alldeles för lite tid för att ge en bra recension, så en större recension kommer inte förrän jag hunnit prova den i 4-6 månader. Men än så länge är jag superglad. De är dessutom väldigt snälla mot min mage, så jag har inte alls känt mig lika uppblåst det senaste som jag brukar göra.
239kr för 60kapslar (120kr/månad alltså) hos bodystore.com


När jag vann en guldolja hos Småstadsprinsessan fick jag med mig några prover. Bland annat på en peeling från Clean Scene by Murad. Den är helt underbar. Peelingen heter Gaga for Glow och den ger mig verkligen lyster. När provet är slut kommer jag definitivt köpa en ny. En större recension av denna kommer även då jag hunnit prova den mer.
230kr hos eleven.se



#1 - - Tina (Beleza):

Min hud mår också VÄLDIGT bra av Silicea vilket påminner mig om att jag borde gå och köpa på mig lite. Har inte testat kapslarna så det får nog bli dem den här gången.