Isadora Jelly Kiss - Coral Punch

Mitt absoluta favoritläppstift just nu är Coral Punch från Isadoras Jelly Kiss-serie. Jag såg Carina (Totalbeauty) ha det i ett av sina inlägg och föll direkt. Det passar extremt bra nu på sommaren! På mina läppar blir det varmt rosa med en ton av korall. Jag bara älskar finishen! Med ett läppbalsam under går det att göra färgen väldigt skir, men pudrar man läpparna kan den även bli intensiv.

Jag utser detta till sommarens bästa "throw-on-lipstick". Alltså, du behöver inte jobba speciellt mycket med det för att det ska bli snyggt utan det är bara att slänga på!
För ynka 115kr får du detta på de flesta ställen som säljer isadora, jag köpte mitt på Åhléns för att inte missa mina bonuspoäng.

Jag måste säga också att jag är riktigt sugen på att köpa en till färg, så nöjd är jag!


#1 - - Anja:

Svar:

Tack så mycket! :)

#2 - - Caroline:

Vilken underbar färg!! Blir väldigt sugen på att köpa :)

#3 - - Omygloss:

Du, den är helt fantastisk!

#4 - - Carina (TotalBeauty):

Älskar det läppstiftet, det är verkligen superfint :)