1Beauty3a - Vårtecken

Då var det äntligen dags för en ny beauty3a! Temat den här gången är 3 vårtecken i min beautysamling. För att läsa LipGloss Bitch beauty3a, gå in här.

Jag är inte alltid den som köper nytt just inför våren eller sommaren, men jag ser helt klart skillnad på min användning av beauty-grejer.

1. Ananas-parfym
Jag fick den här parfrymen av Mikael för ett år sen på min födelsedag. Less is More heter den och kommer från Make Up Store. Jag använde den varje dag i ungefär ett halvår, och känner på mig att den kommer användas lika flitigt i år.




2. Bronzers och BUS
Det här är ett tydligt vårtecken hos alla som använder bronzers tror jag. Antingen kommer den fram eller så används det betydligt mer. BUS använder jag gärna flitigt i maj innan man hunnit få upp någon färg själv. Min favoritbronzer just nu är Mineral Bronzer från ELF, men på sommaren älskar jag Warm Bronzer (även den från ELF) för då tycker jag det är snyggt när det glittrar lite extra. Den bästa BUSen jag provat är Tan Can, men den kostar satan. De från Yves Rocher är väldigt bra med tanke på vad de kostar!



3. Korall överallt
På kinderna, på läpparna, men framförallt på ögonen. Jag älskar färgen korall, den passar utmärkt till solbränd hud. Jag skulle gärna vilja ha den nya palette från Sleek med massa korall-färger i.