Schwarzkopf Got2b 2 Sexy

Just nu är det extrapris på Got2b 2 Sexy hårspray på H&M och Lindex. Jag tänkte därför att det var passande med en liten recension på den eftersom jag har den hemma!

Till att börja med kan jag säga att den luktar ooooootroligt gott. Jag tycker den påminner starkt om hallon. Det är en riktigt bra hårspray men man får passa sig för att spraya för mycket på samma ställe, för då kan det lätt bli stelt. Men jag tycker definitivt att den är prisvärd! Dessutom är förpackningen riktigt tilltalande tycker jag.

Priset ligger på ca 79kr i vanliga fall. Minns dock inte vad den kostar nu på rean, men gå och knip med er en hem vettja!

#1 - - Malin:

Den är super braa! :D



Köpte den för 50kr och ångrar inte mitt köp! :)



/Malin

#2 - - Becca:

sv: hihi okej..

Förresten vilken är din favorit pizza?? :D

#3 - - N':

fin blogg, ;D