Tigi Bed Head Brunette Goddess Shine Spray

Fick hem ett paket från feelunique häromdagen. I det fanns bland annat Brunette Godess Shine Spray från Tigi Bed Head. Den här produkter behöver inte provas länge för att förstå om den fungerar bra eller inte. Så här kommer en recension!

Jag tycker att det här är en otroligt bra glansspray! Den är "buildable", med det menar jag att du inte behöver få extrem glans som bara passar till party om du känner för det, men kan bygga på mer glans om du vill. Jag tycker att den ser fantastisk ut speciellt i solljus. Håret ser riktigt friskt ut! Jag kan helt enkelt verkligen rekommendera denna produkt.

Känner att jag bara måste säga något om doften. På lyko.se står det att den luktar kanderade mandlar. Jag kan verkligen hålla med (har även ett inslag av godiskola). För vissa känsliga kan den här doften bli alldeles för söt, och jag har inte riktigt själv bestämt mig om jag helt gillar den.

Betyg: 5/5 (jag tycker inte att doften ska dra ner betyget i detta fall)
Pris: 187kr hos lyko.se (Jag köpte den för runt 100-lappen på feelunique, men såg att den var slutsåld nu)

Jag vet inte hur bra ni ser på före och efterbilderna, men i verkligheten syns det verkligen skillnad!

Före

 


Efter

Före


Efter

#1 - - Emma:

Jag ser skillnad. Ser riktigt fint ut, utan att se fett ut, som vissa glansspray kan lyckas med. Härligt!

#2 - - Glitter Sisters:

Tänkte ställa en fråga som Emma här ovan också antyder. Hur "tung" är den? Hur känns den efter att du haft i den en hel dag? Får den håret bli fetare efter några timmar? Om inte, så verkar det ju vara en fantastisk produkt och då ska den genast införskaffas av mig med.

#3 - - Glitter Sisters:

Ett litet tillägg bara: Hur känns håret när du har använt den några dagar i rad (om du nu har gjort det någongång)? Ibland kan ju vissa produkter bilda en slags hinna på hårstrået som inte går bort så bra vid schamponering. Efter upprepad användning så byggs det då på lager på lager... Känner du/ser du någon sådan tendens?



/E

#4 - - Omygloss:

sv; håret känns inte alls fett efter en dag och det blir inte alls tungt. (Den innehåller ingen stadga så vill man ha det få man ta vanlig hårspray också). Jag tycker den är fantastisk. Vissa sprayer kan se feta ut när det blir för mycket, men det blir verkligen inte denna!

Den är dock alldeles ny, så jag vet inte hur den känns efter längre användning. Jag kan återkomma när jag använt den ett tag!

#5 - - Amanda:

Jag älskar TIGI Bed Head's produkter :)



Kika gärna in hos mig, en mode- och skönhetsblogg som inspirerar! :)

http://beautylifestyle.blogg.se/