Dag 12. Använder du rouge? Vilket är favoriten?

Jag älskar rouge! Detta året har jag nästan gått från att vara läppglanscrazy till rougecrazy. Jag är överlag mycket för rosa nyanser. När jag har bra huddagar får det gärna vara skimmer i det, men annars får det gärna vara lyster ändå!

Ett favoritrouge är Dame från MAC, ett babyrosa rouge med blått skimmer i. Ett annat är klassikern Orgasm från Nars (men inte vid dåliga huddagar dock, för här är det mycket guldskimmer). Mitt favoritkrämrouge är Clarity från MAC. Även det ljust rosa.

Jag tänkte även nämna ett rouge jag ångrat att jag köpte. Det är MAC Ombre Blush i färgen "Ripe Peach". Det är alldeles för oranget för min hudton. Så har du varit sugen på det, får du gärna köpa det för typ halva priset. SÅLT! (I princip helt oanvänt). Jag vet att det är ett av puritys favoritrouge iaf!


Nars Orgasm
#1 - - Awesome Chemistry:

Åh! Jag köper det gärna av dig :) Skicka i väg ett mejl om det är aktuellt!

#2 - - Omygloss:

Det är den absolut! Är i skolan just nu, men skickar ett mail till dig så fort jag kan :)

#3 - - Awesome Chemistry:

Härligt! Det är inte så brått :)

#4 - - Omygloss:

Hittar du nypriset? Jag letar och letar. Minns inte vad jag köpte det för!

#5 - - Awesome Chemistry:

265, enligt Purity- och hon vet väl det mesta om MAC ;)



http://purity.webblogg.se/2008/september/priser-pa-mac-produkter-i-sverige.html

#6 - - stephy:

har du inte sålt det så köper jag det så otroligt gärna!! verkligen velat ha det i min samling!! hoppas hoppas

#7 - - Omygloss:

Ja men då litar vi på henne! Har skickat iväg ett mail till dig nu :)

Stephy: Jag är ledsen, men det såldes på kommentarerna över dig!