Tigi S-Factor Smoothing Tween

Här kommer en recension på den stora duon Smoothing Tween Schampoo & Conditioner från Tigi S-Factor.
Jag kan börja med att säga att jag aldrig haft några produkter som luktar så gott! Både schampot och balsamet doftar godis. De luktar dessutom väldigt mycket, vilket gör att den härliga doften sitter kvar i håret efter tvätt (vilket jag tycker att inte många gör).

Schampot är jag faktiskt inte superimponerad över. En underbar doft räcker inte. Faktum är att det här schampot som ska vara smoothing gör mitt hår väldigt trassligt efter tvätt. Eftersom jag alltid kammar mitt hår efter jag tvättat det sliter det väldigt mycket när det blir så svårkammat.
Betyg: 2/5

Balsamet däremot är helt underbart. Det är verkligen vad det lovar: smoothing.
Betyg: 5/5

Pris: Just nu £16.79 hos feelunique! I vanliga fall/efter sommarrean får du duon för £20.99. Duon innehåller 750ml schampo och 750ml balsam. Extremt mycket produkt för pengarna alltså!