Too Faced Leopard Love Complexion Perfection Kit

I somras fyndade jag paletten Leopard Love från Too Faced för endast 90kr hos Pashion Cosmetics. Jag har fullkomligt älskat den ända sen dess!

Paletten innehåller en bronzer, ett rouge och en highlighter. Alla tre väldigt omtalade för sig.



Förpackningen är av kartong som stängs med hjälp av magnet. Kartong tycker jag kan kännas lite B, men jag gillar den ändå. Det är dessutom en liten spegel inuti som höjer upp betyget.



Bronzern (Peach Leopard) är matt och ger ett riktigt naturligt resultat. Den har inte jättemycket pigment, vilket gör att den kommer gå att användas på vintern också. Men på sensommarn har jag istället fått använda riktigt mycket och jag har redan hit pan!

Rouget (Candy Leopard) är en perfekt uppigande rosa färg med ett härligt glow i. Då jag har lite sämre "huddagar" använder jag hellre ett matt rouge som inte highlightar problemen, men vid lite bättre huddagar är det här rouget fantastiskt!

Highlightern (Pink Leopard) är också en riktig goding. Till vardags kan jag tycka att den ger mig lite för mycket skimmer, men till fest. Oh la la!



Jag tycker den här paletten är helt underbar. Ordinarie pris är 350 kr, och då får du med 2.8g av varje produkt. Jag kan nog känna att det är lite dyrt, med tanke på hur mycket produkt jag använt redan (åtminstone en fjärdedel av bronzern på ca 6 veckor). Alla produkter finns även att köpa separat vilket jag absolut kan tänka mig att göra.

Finns att köpa hos eleven.se


Utan blixt


Med blixt

#1 - - Carina (TotalBeauty):

De ser finfina ut :)



Vilket fint läppstift du bär, vilket är det?

#2 - - Cyt:

Vilka vackra ögon du har!

#3 - - Omygloss:

Tack! Coral Punch från Isadora (som vanligt, haha)