Isadora Jelly Kiss Lipstick - Ballerina

Jag har numera tre läppstift ifrån Jelly Kiss serien och jag älskar de alla. Mitt senaste är Ballerina som kom med vårkollektionen. (Tack snälla farmor som köpte det åt mig!).

Ballerina är ett kallt rosa läppstift som i färgen påminner lite om Snob från MAC, men inte i formulan. Det går att appliceras skirt, men går helt klart att få rätt intensivt om man vill det också! Jag tycker supermycket om det nu på våren. Till sommaren när man är som brunast kan jag tänka mig att det blir lite för kallt i tonen.

Om du inte provat något av Jelly Kiss-läppstiften än. JUST DO IT!

Pris: 115kr (men har ofta specialpris 99kr på många ställen, så håll utkik!)


Det jag verkligen gillar med de här läppstiften är att hylsan känns väldigt lyxig, trots att det kommer från isadora.
Hylsan stängs nämligen igen med hjälp av magnet.