Recension: Dove Nourishing Oil Care Express Intensivbalsam

För ett tag sen buzzade jag det här intensivbalsamet från Dove (Läs mer om det och mer om produkten här). Buzzandet pågår inte under så lång tid, och jag gillar att testa mina produkter ett tag innan jag skriver recensioner här på bloggen. Nu har jag testat ordentligt!
Jag är riktigt positivt överraskad över det här intensivbalsamet! Jag skulle aldrig själv köpa några hårprodukter från Dove, eftersom jag känner lite fördomar mot att det skulle vara kass. Den här produkten däremot är inte alls kass. Den gör mitt hår mjukt och skönt, det blir lättutkammat och gör det mindre frizzigt.

Jag tycker om effekten av att produkten är lite randig när den kommer ut (vit blandat med guld). Den har en bra förpackning (en tub) där man kommer få ut all produkt när den närmar sig slutet. Kan jag rekommendera? Ja, absolut! Otroligt prisvärd produkt vill jag lova!

Pris: ca 37kr/180 ml
Betyg: 4/5


Det här är den lilla förpackningen jag fick med när jag buzzade.
#1 - - Johanna:

Jag fick också testa den, och jag känner verkligen samma sak! Var säker på att den skulle vara skit pga märket, men den var superbra!

(Priset verkar vara "180 ml, cirkapris 37 kronor", enligt http://www.vackerunderbar.se/?p=19820)

#2 - - Omygloss:

Tack Johanna!

#3 - - Aidas Make Up:

Denna låter lovande, ska skrivas upp!