Ny buzzadorkampanj: Pantene Pro-V

Idag fick jag hem ett stort paket från buzzador med massor av hårvård från märket Pantene Pro-V som jag ska testa inom den närmsta månaden. Pantene Pro-V är ett nytt märke som fokuserar på att man ska få ett mer välmående hår genom att använda produkter som är anpassade för ens individuella hårtyp (Vilket märke gör inte det egentligen? Men jaja). Den serien jag fått hem att testa är repair & protect eftersom jag har normalt-tjockt hår.
 
Att vara en buzzador innebär att testa produkter och recensera dem. När du kommit med i en "kampanj" får du produkter hemskickade som du testar under en bestämd tid som avslutas med en rapport på hemsidan. Du får såpas många produkter att du även ska ge till vänner som också ska recensera. Det är helt kostnadsfritt och du tackar bara ja till de kampanjer du vill. För att bli en buzzador går du in här.
 
Jag tänkte lotta ut ett shampo här på bloggen. Så håll utkik efter detta!