Beautibox 2

Beautiboxen har jag fått skickad från Beauti.se med ett urval av prover på produkter som finns att köpa på deras hemsida. Jag verkligen älskar den här boxen. Jag har inte provat parfymen än, men de andra produkterna är helt underbara kan jag säga redan nu! Oljan från Ole Henriksen är en storfavorit, och precis innan jag fick den här boxen hade min bryngel tagit slut och den här från Billion Dollar Brows är helt awesome!
 
Mineralfoundationen är för mörk för mig än, men i övrigt, vilket produkt är ni sugna på att se närmare på?
 
Razorpit rakbladsslipare, Boss Nuit Pour Femme, Youngblood Mineral Foundation, Murad Hydro-Dynamic Ultimate Moisture for eyes, Ole Henriksen Lavender Body OIl, Lily Lolo Eye Shadow Brown Sugar, Billion Dollar Brows Brow Gel
 
Glömde ta med Egyptian Magic i fotot över, så den fick ett eget