Beauty Night by Tanci - Goodiebagday

Igår var jag på ett otroligt roligt bloggevent: Beauty Night by Tanci. Tanja som driver bloggen Beauty by Tanci hade ordnat en bloggträff här i Göteborg. Kvällen var sponsrad av väldigt många grymma märken, därför fick vi med oss jättetunga goodiebags när vi gick hem. Beauty Night by Tanci var mitt första bloggevent, men hoppas verkligen inte att det blir mitt sista! Det var jättekul att träffa de andra tjejerna på riktigt, och inte bara genom att läsa deras bloggar.
 
Här är innehållet i de stora påsarna vi fick med oss hem, de små påsarna förtjänar ett eget inlägg! Är det någon speciell produkt som du är extra sugen på att jag kollar närmare på så snart som möjligt?
 
Sensai Lip Treatment, Cleansing Oil, Milky Soap; Crabtree & Evelyn Hand Therapy Pomegranate, Avocado, Vichy Deodorant, La Roche Posay Hydreane Legere, Gorilla & Friends The Caring Lipbalm, Murad Hydro-Dynamic Ultimate Moisture for eyes, L'Occitane Shea Butter Hand Cream, Foot Cream; M Picaut Exfolating Peel Mask, Nourishing Cleanser, Precious Oil, Hydrating Mask; Nuxe Face Cleansing & Make Up Removing Gel, Multi Purpose Dry Oil; Hydracolor Hydrating Creamstick
 
KMS Volumising Spray, Quick Blo Dry; Joico K-Pak Revitalux Treatment, Ghd Root Lift Spray, Narrow Dressing Brush; Recipe for men Anti Dandruff Shampoo, Syoss In Depth Care Oil-Shampoo & Conditioner, Absolute Oil
 
Deborah Lippmann - Lets go crazy, Smashbox Cream Eyeshadow - Fern, Free Bra Nipple Covers, Pierre René Color Balm, Dr Brandt BB Cream, by Alyssa Ashley - Vanilla, Deborah Lashcreator Volume & Care Mascara, New Yorker Dress For the moment - Women & Men, Stockholmsgruppen Body Splash - Maja Mayskär, Make Up Store Brush Cleaning Soap, Mentos
 
Make Up Store The Arty Issue 2012, Daisy Beauty, Karin Herzog Mild Scrub, Essential Mask, Silhouette, Tonus B12, Rodial Glamtox Day
#1 - - B R O W N S U G A R:

Buhu nu blir jag ännu ledsnare att jag inte kunde gå :( haha

Svar: Usch det förstår jag. Hoppas du mår bättre nu!
Omygloss

#2 - - Honi:

Brownsugar, så är vi två :( Jag som så gärna ville komma!

#3 - - Tove (Ytliga saker):

Men HERREGUD!!

Svar: Ja det kan man säga!
Omygloss