Christmas Eve

På julafton hade jag smink jag kände mig bekväm, men vacker i. Som alltid nu för tiden använde jag mig av gloMinerals Metallic Smoky Eye Kit, för att få långa fransar med volym hade jag min favoritmascara Wonder Perfect från Clarins, och på läpparna ett rosa läppstift från MAC. Chatterbox som läppstiftet heter tycker jag är riktigt snyggt på vintern, på sommarn däremot gillar jag det inte alls av någon anledning.
 
Håret satt jag upp med massor av hålnålar i en enkelt knut, men behöll luggen nere och lockade den den för att göra frisyren lite roligare.
 
Ansikte:
- gloMinerals gloProtectice liquid foundation satin II - natural fair
- Dior Nude Concealer - 001 Ivory
- Jane Iredale PureMatte
- Too Faced Candy Leopard
- Sleek Face Contour Kit - Light
 
Ögon:
- Lumene Eyeshadow Primer
- gloMinerals Metallic Smoky Eye Kit
- MAC Eye Pencil Coffee
- MAC Eye Kohl - Powersurge
- Clarins Wonder Perfect Mascara
- Too Faced Bronwey Brow Pencil - Blonde-y
- MAC E/s - Corquette (bryn)
- Billion Dollar Brows Brow Gel
 
Läppar:
- MAC Lip Pencil - Dervish
- MAC Lipstick - Chatterbox
 
 
 
 

#1 - - B R O W N S U G A R:

Vackert!

Svar: Tack!
Omygloss

#2 - - Evelina:

Så fin!
Läppfärgen klädde dej, dina blåa ögon framhävdes! Vackert!
Hoppas du hade en bra julafton!

Svar: Tack för dina fina ord Evelina. Jag hade en toppenjul, hoppas du hade det också!
Omygloss

#3 - - Mamma:

Lika vacker som alltid, vilka blå ögon du har!

Svar: Tack mamma :)
Omygloss